Найчастіші запитання

Найчастіші запитання

Найчастіші запитання (FAQ - frequently asked questions):

1. Як мені зробити замовлення?

Оберіть необхідний для Вас товар і натисніть кнопку «У кошик». Далі перейдіть до Кошика та натисніть кнопку оформлення купівлі. Заповніть форму і очікуйте дзвінок нашого менеджера. Найближчим часом з Вами зв’яжуться для підтвердження замовлення.  Також Ви можете замовити товар за телефонами на сайті або листом на пошту. Відео «Як оформити покупку», Ви можете знайти у нас на сайті:   https://pobut.lviv.ua/how_to_buy_video


2. Як мені визначити, який осушувач потрібен?

Для початку визначиться з типом осушувача, побутовий чи промисловий. Далі Вам потрібно визначитись з площею(об’ємом)приміщення, де буде використовуватись осушувач. Також потрібно врахувати температуру в приміщенні. Ви можете скористатись формою підбору осушувача на нашому сайті, і ми розрахуємо, який осушувач підходить саме для Вас. Корисні статті у нас на сайті, також Вам будуть у нагоді. Якщо Ви звернетесь до нас за телефонами або залишите заявку на дзвінок, найближчим часом  спеціалісти з нашого магазину з Вами зв’яжуться і допоможуть з вибором осушувача. Вибір великий, але не кожен осушувач буде ефективний, саме у Вашій ситуації. 


3. Якщо немає товару в наявності, чи я можу його замовити?

Так, ми можемо прийняти замовлення наперед. Якщо Вам не підходить інший товар окрім цього, то Ви можете залишити всі необхідні данні, а вже при відправленні Вашого замовлення, Вам перетелефонують. Менеджер нашого магазину повідомить Вам про терміни доставки обраного товару. Товар також можна оплатити наперед або зарезервувати.


4. Як проходить оплата товару?

До оплати приймаються готівковий і безготівковий розрахунок. Ви можете оплатити товар наперед, на картку або на рахунок, або при отриманні на відділенні нової пошти. Розрахуватись за товар Ви також можете, якщо будете забирати товар самі з нашого офісу. Детальну інформацію по оплаті Ви можете знайти на сайті, розділ: " оплата" https://pobut.lviv.ua/pay Також можлива оплата юридичною особою платником ПДВ. Ми підключили можливість розстрочки товарів на сайті без відсотків до 4-х місяців. Також можлива розстрочка або кредит на більший термін. Більше інформації Ви можете дізнатися, зателефонувавши за телефонами.


5. Де знаходиться Ваш магазин?

Магазин знаходиться у м. Львів, на вул. Зелена 149б(біля Арсену). Добратись до нас можна любим транспортом. Одні з маршрутів автобусів: 37, 46, 40, 13. Ви також можете по карті подивитись, як до нас добратись(у нас є відео на сайті, як до нас проїхати) https://pobut.lviv.ua/contacts


6. Який графік роботи магазину?

Робочий графік магазину «Побут»:

Пн-пт з 10 до 18

Сб з 10 до 16

Нд - вихідний

Замовлення приймаються по телефону з 9 до 19. Також Ви можете замовити заявку на дзвінок прямо на сайті або оформити замовлення на бажаний товар.


7. Як відбувається доставка?

Всі товари ми доставляємо новою поштою по всій Україні. Відправлення ми робимо зі свого складу. Ви можете отримати товар на відділенні пошти і розраховуватись по прибуттю. Якщо Ви бажаєте отримати  товар додому, необхідно сплатити повну його вартість (нові правила нової пошти). На певні моделі осушувачів у нас дії акція безкоштовної доставки, в розділі такого осушувача позначено логотипом. З приводу безкоштовної доставки на інші моделі, деталі уточнюйте у менеджера. Якщо Ви бажаєте платити за товар при отриманні, то Ви додатково оплачуєте за зворотній платіж. При замовленні моделі, яка попадає під акцію безкоштовної доставки, Ви оплачуєте тільки за зворотній платіж.


8. Які терміни доставки і скільки коштують послуги пошти?

В залежності в який регіон та місто. Доставка зазвичай займає не більше 3-4х днів. Наприклад доставка до Києва 1 день. До інших великих міст 2-3. Орієнтовну дату доставки у Ваше місто Ви завжди можете прослідкувати за номером накладної за цим посиланням: https://novaposhta.ua/ Вартість доставки кожного товару індивідуальна. Ураховуються розмір та вага пристрою, куди їде, та чи є зворотна доставка і яка її сума. Розрахунок послуг пошти Ви можете зробити прямо на сайті перевізника: https://novaposhta.ua/onlineorder/estimatedate


9. Чи можуть мене проконсультувати у виборі товару?

Спеціалісти нашого магазину з радістю дадуть відповідь на всі Ваші запитання. Ми зробимо прорахунок і визначимо найкращий варіант, саме у Вашій ситуації.


10. Чи можливий обмін товару або його повернення?

Так, можливий. На протязі 14-ти днів з моменту покупки, Ви можете повернути товар або обміняти на інший такий, або іншу модель. Якщо модель дорожча, Вам необхідно буде доплатити невистачаючу суму. Якщо модель дешевша, то Ми повернемо Вам різницю. Товар підлягає обміну якщо:

Товар не був у використанні і повністю збережений його товарний вигляд(відсутні подряпини, потертості та інші пошкодження. Також повинна бути збережена повна комплектація товару, його упаковка та її цілісність. На своїх місцях повинні бути заводські маркування та ярлики. Також повинна бути вся необхідна документація(інструкції, гарантійний талон, чек)

Якщо товар працює некоректно або не працює зовсім, то повернення чи обмін проводиться тільки після діагностики приладу у нашому сервісному центрі.


11. Якщо при розпаковці товару були виявлені дефекти, що мені робити?

При отриманні товару або на пошті або при доставці додому, обов’язково оглядайте товар при працівниках пошти. Якщо при передачі Вам товару проблем не виявлено, то нажаль Ми не зможемо обміняти або прийняти товар назад, якщо пізніше Ви виявите якісь дефекти.


12. Якщо пристрій працює некоректно, а термін гарантії ще не вийшов?

Зателефонуйте Нам і ми допоможемо Вам вирішити проблему. Якщо консультація менеджера не допомогла вирішити питання, то ми займемось організацією гарантійного обслуговування. Якщо поломка пристрою виникла не по вині клієнта і не з причин порушення правил експлуатації, то товар буде відремонтований чи замінений на інший за рахунок компанії. 


13. Якщо пристрій працює некоректно, а термін гарантії вже вийшов?

Так як Ви наш клієнт, ми зробимо Вам знижку на ремонт або обслуговування осушувача після виходу гарантійного терміну, і відремонтуємо Ваш пристрій у нашому сервісному центрі. 


14. Як дізнатись про діючі акції, знижки або цікаві пропозиції?

Відвідайте Наш розділ на сайті «Акції»: https://pobut.lviv.ua/econom Деталі уточнюйте у менеджерів магазину.


15. Де знайти більше інформації про осушувачі та магазин?

На сайті є розділ «Статті», там дуже багато цікавої та корисної інформації. Ми зробили короткі наглядні відеоролики товарів, про магазин і нас сервіс. В кожному розділі товару є повна інформація про продукт і його характеристики. Ви також можете ознайомитися з відгуками клієнтів. За більш детальною або конкретною інформацією звертайтесь до нас за телефонами або на пошту.      
(097) 586 81 58
(099) 389 94 49
(032) 290 32 18

pobutlvivua@gmail.com

3419
 Viber Telegram